Serviceaspect wordt steeds belangrijker

Een optimale service is van net zo groot belang als het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten. Zeker in de beurzen- en evene­mentenbranche is het essentieel om 24/7 voor de klant klaar te staan. 

Om dat nóg beter te kunnen doen heeft JMT Rental Services and Floor Coverings een nieuwe accountmanager aangetrokken. Graag stellen we deze dame aan u voor! Wat een goede service inhoudt, daar weet Jacqueline van der Spoel alles van af. Bijna dertig jaar lang stond ze als financieel adviseur klaar voor de klanten bij de Rabobank. Totdat ze eerder dit jaar besloot dat het tijd was voor een nieuwe uitdaging. Sinds 1 juni is Jacqueline in dienst bij JMT.

“Ik wilde kijken of mijn capaciteiten ook in een heel andere branche tot hun recht komen . Nee daarbij had ik geen specifieke sector voor ogen, goed luisteren naar de wensen en behoeften van de klant en daar een passende oplossing voor vinden is in elke branche belangrijk. Eigenlijk kwam de positie bij JMT per toeval op mijn pad. Het bedrijf groeit enorm en was op zoek naar uitbreiding om de klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.”

Het serviceaspect is bij JMT in de afgelopen jaren op een steeds hoger level komen te liggen. Toch blijft deze verhuurspecialist er alert op dat het niveau blijft stijgen. “Wij doen echt alles voor de klant. Altijd staat de klant voorop, onze klanten verwachten een oplossing, geen creditnota. Onze kracht is dat we altijd dichtbij zijn door onze Europese dekking en internationaal netwerk, 24/7 service en een breed, diep en onderscheidend assortiment. Expect everything is niet voor niets ons credo.”

De wereld van beurzen, evenementen en standbouwers is zeker niet de meest eenvoudige. “Wat ik heb gemerkt, is dat hier absoluut geldt: afspraak is afspraak. En dat is logisch. De klant kan op ons blijven bouwen en vertrouwen.  Binnen JMT moeten we continu veel ballen omhoog houden; daarom is het prettig dat ik het team kon uitbreiden. Dit is een dynamische wereld waarbij een flexibele instelling essentieel is. De klant nog meer aandacht geven dan voorheen, dat blijft dan ook het uitgangspunt.”

Tekst: Rob Buchholz     Beeld: JMT