‘We werken aan het visitekaartje van de klant’

Bovenstaande uitspraak komt van Robert van den Bosch, directeur van Display Concepts uit Barneveld. Met een recente uitbreiding van het leveringsprogramma kan Display Concepts ook daadwerkelijk voor het visitekaartje van de klant zorgen, op elke gewenste locatie. Sinds 1 januari van dit jaar zet Van den Bosch zijn bedrijf in de breedte weg, om volledige service te kunnen bieden. 

“We leveren naast presentatiewanden, bannerdisplays, brochuredisplays en grootformaat printwerk nu ook volledige beursstands”, opent Van den Bosch het gesprek. “We werken volgens een weldoordacht concept. Het gaat om multifunctionele oplossingen die volledig herbruikbaar zijn. De beursstands zijn flexibel aan te passen in grootte, vorm en grafische invulling. Branding kan hierbij een zeer belangrijke rol spelen.”

Zelf bouwen of laten bouwen: alles kan
Van den Bosch merkt op dat ongeveer 80% van zijn clientèle de stand zelf bouwt. Dankzij de multifunctionaliteit en de herbruikbaarheid zijn de concepten per definitie duurzaam. “De overige 20% van ons klantenbestand laat de stand door ons bouwen, dat doen we zowel nationaal als internationaal met toegewijd personeel op locatie. Onze service gaat net even een stap verder. Van A tot Z kan de klant op ons bouwen, hij blijft te allen tijde centraal staan.”

Ook aan de designkant is Display Concepts sterk. Van den Bosch schetst: “Onze ontwerpstudio maakt naar aanleiding van de eisen en wensen een vertaalslag. Door middel van een preview wordt gezamenlijk met de klant nagegaan of we allen op dezelfde golflengte zitten. Vervolgens zal een eindontwerp gepresenteerd en uiteindelijk uitgevoerd worden.”

Display Concepts

Veelomvattende propositie zorgt voor one stop shopping
Display Concepts beschikt over een eigen printstudio. “Daarmee kunnen we snel en flexibel op vele situaties inspelen en de kwaliteit bewaken”, vervolgt Van den Bosch zijn verhaal. “Kwaliteit is essentieel in het hele proces. Dit betekent dat ook onze toeleveranciers, zoals Expolinc en Aluvision, hetzelfde gedachtengoed nastreven en ons hierbij aanvullen.”

Ondanks het feit dat Display Concepts een nieuwe weg is ingeslagen, wordt de oorsprong van het bedrijf zeker niet verloochend. “We behoren, zonder arrogant te zijn, tot de besten in pop-up stands, roll-up banners en presentatiewanden. We handhaven als kernwaarde bij alles wat we doen de combinatie van kwaliteit en gemak. Tastbare kwaliteit en het gemak van kopen met degelijk advies. Daarmee willen we het ‘kopen vanaf een A4’tje’ doorbreken. Graag nodigen wij iedereen uit een bezoek te brengen aan onze 200 m2 tellende showroom in Barneveld. We inspireren mensen graag.”      

Tekst: Jan Mol    Beeld: Display Concepts